A második generációs i30-as immár 2 éve van a piacon és a gyártó európai eladásainak ötöde származik ennek az autónak az értékesítéséből. A ráncfelvarrással a Hyundai abban bízik, hogy sikerül még jobban megerősíteni autójának pozícióját a kompakt-autók európai mezőnyében. Fontos tudni, hogy ebben a szegmensben van a legkiélezettebb verseny a világon.
Az autó dizájnján történt módosítások mellett az i30-as új motorokkal, sebességváltókkal, kényelmi és biztonsági rendszerekkel is gazdagodott. Mindhárom karosszéria - 3 és 5 ajtós hatchback és break - esetében sikerült csökkenteni a fogyasztást, így a leggazdaságosabb verzió csupán 3,6 litert fogyaszt százon és 94 g/km a károsanyag-kibocsájtása.
A Hyunday i30 új váltója egy dupla kuplungos, hétsebességes automata váltó, a motorválasztékba pedig bekerült egy 1,6 literes és 186 lóerős benzines turbómotor is. Ezzel 8 másodperc alatt gyorsul az i30-as százra, végsebessége pedig 219 km/h.