Ez a stratégia pedig már tetten érhető az új Fabia esetében is, amely osztályában a legnagyobb csomagteret kínálja, annak ellenére, hogy csupán 4 méter hosszúságú - azaz rövidebb mint a piaci ellenfelei. Ezt a tendenciát pedig a soron következő autómodellek esetében is követni fogják - derült ki Dr. Frank Welsch, a Škoda műszaki vezetője által adott nyilatkozatból. Welsch a brit Autocar magazinnak beszélt a Škoda jövőjéről.
A nyilatkozatból az is kiderül, hogy a következő generációs Škoda Superb hosszabb tengelytávval rendelkezik majd mint az új Volkswagen Passat, de nem fogja meghaladni az 5 métert. Welsch szerint az új Superbet kevesebb mint fél év múlva dobják piacra.
Az is kiderült, hogy a Yeti új verziója esetében is nagyobb lesz a tengelytáv, nagyjából 100 mm-rel több, mint az eddigi verzió esetében. A nagyobb tengelytávnak köszönhetően pedig több hely lesz a hátsó ülésen utazók lábának, de a csomagtér is tágasabb lesz. Emellett piacra dobnak egy új SUV-ot is, amely nagyobb lesz mint a Yeti és az új Superbbel közös platformra épül.