A Hyundai Motor a 2014-es Genfi Autószalonon ünnepelte vadonatúj tanulmányautójának, az Intradónak a világpremierjét.
Az Intradót elsősorban a légi közlekedés ihlette; a minél jobb hatásfokú formatényező kialakításához a légáramlatokból merít erőt. Az „Intrado" elnevezés is erre utal: a repülőgépek szárnyának alsó, felhajtóerőt termelő felületét nevezik így. A jármű jellegzetes alakját az áramvonalasság iránti igény határozta meg: a karosszéria mentes minden felesleges díszítéstől, a felület a lehető legegyszerűbb kialakítást kapta. A karosszériapanelek a Hyundai Motor öntődéjéből származó, különösen könnyű acéllemezből készültek.
Az Intrado hajtását új generációs hidrogén üzemanyag-cellás hajtásláncára bízta a Hyundai. A 36 kWh kapacitású LiIon akkumulátort alkalmazó Intrado hidrogén-tartálya mindössze néhány perc alatt feltölthető, a jármű hatótávolsága akár 600 kilométer, a hajtáslánc üzemének egyetlen mellékterméke pedig a tiszta víz - derül ki a Hyundai közleményéből. A jobb teljesítmény és megnövelt hatótávolság mellett az Intrado közvetlenebb, élvezetesebb vezethetőséget is ígér.
A gyári becsült adatok szerint az autó több mint 600 kilométeres hatótávolsággal rendelkezik, és 1 liter hidrogén felhasználásával 40 km-t lehet megtenni.