Az angol autógyártó hivatalos közleménye szerint a tesztelés alatt álló prototípusba egy új típusú felfüggesztést építettek be, melynek segítségével a Rolls Royce mérnökei közelebb kerültek egy saját összkerékmeghajtás-rendszer kifejlesztéséhez. A gyártó célja ugyanis, hogy a márkára jellemzõ magas szintû kényelmet a tulajdonos off-road útviszonyok között is élvezhesse.Bár az autó végleges verziójának karosszériája alumínium-alapú lesz, a tesztelés alatt álló prototípus a második generációs Phantom rövidített karosszériáját „viseli" - ebbõl pedig könnyedén következtethetünk a sokak által már nagy érdeklõdéssel várt SUV méreteire. A Rolls-Royce új autója esetében a szakemberek a Phantom 3570 mm-es tengelytávjánál kevesebbre számítanak, ám hasmagassága jóval nagyobb lesz mint a közeli rokonnak.A szakemberek a SUV új felfüggesztését többféle terepen is tesztelik: hullámos betonon, tört kövön és valódi terepviszonyok között is.Az angol gyártó megerõsítette azokat a sajtóértesüléseket is, miszerint a cégen belül csak Project Cullinanként emlegetett SUV sorozatgyártása 2017-ben veszi majd kezdetét, ami azt jelenti, hogy a szerencsések már a következõ év végén testközelbõl is láthatják majd a jármûvet.