A világháló legkeresettebb autója: a Ford

A világháló legkeresettebb autója: a Ford
A Google keresési trendek mindig sokat elárulnak arról, hogy mi áll az internetezők érdeklődésének középpontjában.

A vállalat által közölt adatok szerint, 146 ország 1200 milliárd keresését elemzik annak érdekében, hogy átfogó képet kapjanak a trendekről.

Nemrégiben a Google azt is kielemezte, hogy a 2012-es évben melyik autómodellek voltak a legnépszerűbbek az internetezők körében. Bár az eredmények nem tükrözik az eladási mutatók alakulását, mégis egyfajta mércéje annak, hogy a köztudatban milyen helyen állnak az autómárkák.

Az Egyesült Államokban a legkeresettebb autómárka 2012-ben a Ford volt. Az első tízben helyet kapott még a Honda, a Toyota, a Lincoln, a Dodge, a Nissan, a BMW, a Jeep, a Chevrolet, valamint az Audi is. Ha a hibrid autókra elindított kereséseket nézzük, itt sem áll rosszul a Ford: az első helyen a Fisker Karma szerepel, majd a Camry Hybrid, Jetta Hybrid, BMW Hybrid, Ford Fusion Hybrid, Lexus Hybrid, Hyundai Sonata Hybrid. Befért még a top 10-be a Ford C-Max Hybrid, Toyota Avalon Hybrid és a Buick Lacrosse Hybrid is.

De nem csak a tengerentúl szerepelt jól a Ford, Európa több országában is a legjobbak között található a keresési toplistán. Ausztriában a legtöbben a BMW-re, majd a Volkswagenre, Audira, Mercedesre, Fordra, Minire, Opelre, Porschéra, Hondára és Renaultra kerestek. Németországban az Opel áll az élen, utána következik a BMW, az Audi, a Volkswagen, a Mercedes, a Renault, a Porsche, a Honda és a Toyota.

Ford C-Max