A tuning tuningjának a tuningja, mert van rá igény. Először is, van egy olyan gyártó, hogy Mercedes. Eleve nem szokott gyenge meghajtást tenni az autóiba, mert luxusmárkaként nem szeretné, hogy bármilyen helyzetben a vásárlói kellemetlenül érezzék magukat. Ezért aztán a Mercedes autóinak motorizáltsága méretosztálytól függően a kb. mindenre elegendő és a pazar között mozog, a nagyobb kasznikkal pedig az utóbbihoz állnak közel.
Mivel van, aki nemcsak gazdag, de keménynek is szeret látszani – vagy valóban az, ezért neki a „nem megy rosszul” kevés. Számukra jött létre (és ezért lett benne a Mercedes 1/1 tulajdonos 2005-ben) az AMG márka, amely eleve különböző Mercik tuningjával foglalkozott, kezdetben főleg versenycélokra. Ma már az AMG változatokat a „sima” Mercedes szalonokban is meg lehet rendelni, ezért, bár nagyon drágák és rettenetesen erősek, van, aki szemében lecsúsztak a kommersz kategóriába.
Például a jelen cikk tárgyát képező autó „sima” AMG kivitelben, azaz gyári tuninggal, összkerékhajtással és duplaturbós V8-cal 640 Le. Amolyan sportszedán féle, már ha valaki luxusszedánnal akar sportolni, amikor ennyiért rendes versenyautót, meg egy „napi járóst” is kaphatna.
Ezt a modellt ma már bárki megveheti, ha véletlenül egy szalon felé jár, és van nála 73 millió forint. Jó hír azonban, hogy van már más megoldás! Létezik ugyanis egy másik, továbbra is házon kívüli, szintén Mercedesekre szakosodott tuningcég, aki az AMG-ket szokta tovább reszelni, ez pedig a Brabus. Az igazán elképesztő autóikon már nincs is csillag, csak a saját B-betűjük, de a hozzáértőknek ez is elég szokott lenni, hogy ne kezdjenek villogásba a belső sávban. Nos, a fenti AMG autóból Brabus Rocket 900 néven készítettek valami újat, valami még vadabbat, amiből csak 10 darab készül, és olyan 150 millió körül lehet kapni, már ha erre a 10-es szériára használható ez a kifejezés. Hogy mit tud? 900 Le, 1050 Nm (lekorlátozva), 2,8 mp a 100, 9,7 a 200, és 330 km/ó a vége. Csak aztán nehogy rálötyögjön a kézműves kávé a Kiton öltöny ujjára…