Durvul a T-Roc

Durvul a T-Roc

Mindenki a Golf utódját látja benne, meg is kapja a maga sportváltozatát.

Trendi SUV-ruha, 150 lóerős mindenség, tempomat (radarral), alacsony fogyasztás, 6,5 millió forint alatti ár: ezt tudja a mezei T-Roc, szóval ki csodálkozik azon, hogy sokan a „Golf mehet a levesbe” mondattal kezdték a teszteket a szakújságírók közül?  Pláne, hogy a beltér kb. ugyanakkora volt, a tengelytáv pedig csupán 3 centivel kisebb, mint a Golfé – de végül is vezetés közben némileg magasabban ülhet benne az ember, szóval kit érdekel?

A meg/leváltás azonban nem történt meg (jó, a T-Roc egész szépen fogyott, de a Golf még így is növelni tudta mellette a népszerűségét), a hirtelen trónfosztás lehetősége tehát odavan – de itt a lehetőség javítani: érkezik a T-Rock „R rated” változata.

Az R rated a mozis szlengben ugye a felnőtt tartalmat jelöli, és valami ilyesmiről van szó itt is: egyetlen vázlat került elő a típusról (a kész gép a Genfi Autószalonon, március elején mutatkozik be) – de már így is látszik, mennyire nyitna a fiatalok felé a Volkswagen.

Ugye a T-Roc 2014-ben eleve egy kétajtós kupénak indult, most meg már több mint valószínű, hogy a technikában az Audi S3-ra és a VW Golf R-re próbál rálicitálni – a pletykák a kétliteres TSI motor 300 lóerős változatáról szólnak, 4Motion állandó összkerék-hajtással kombinálva.

2020-ra különben más bejelentenivalója is volt a cégnek: érkezik a Volkswagen Cabirolet, amiről kb. így és ennyit tudunk összvissz. Pletykálnak viszont egy új GTI-ről is, ami külön érdekes lépés lenne a VW-től a fentebb vázolt információk fényében.