Az autó rengetegben különbözik az elődtől, az egykoron egyterű autóból azonban igazi kombi-autó lett, ráadásul nem is akármilyen. Igaz, az átalakítás kicsit muszájból is történt, ugyanis a Dacia piacra dobta a Lodgyt, amelyik gyakorlatilag a régi MCV helyét vette át.
Az új autó mindenesetre nagyon szépre sikerült, de nem feltétlenül a külső megjelenés az, ami miatt valaki Daciát vesz. Ez az autó is praktikus, tágas és megfizethető árkategóriás, úgyhogy valószínűleg nagy sikert fog aratni a nemzetközi piacon.
A kombi Logan minden kétséget kizáróan legnagyobb erőssége a hatalmas csomagtartó lesz, ami ráadásul bővíthető is: alaphelyzetben 573 literes csomagtartó akár több mint 1500 literig bővíthető. Az utastérben további 16 tároló-rekesz található, tehát van hová pakolni bőven. Nem adna csodálkozásra okot, ha egy-két éven belül nagy gyakorisággal találkoznánk kombi Logannal az olasz vagy horvát tengerpartra vezető autópályákon...
Ha már szó volt róla: a Genfi Autószalonon rengeteg információ látott napvilágot a Lodgyról is, ami hamarosan a boltokba kerül. A Renault Scenic rokonának is mondható egyterű öt és hétszemélyes verzióban vásárolható majd meg, s ebbe is lehet majd pakolni bőven! Az ötszemélyes verzió esetében ha csak a két első széket hagyjuk meg, több mint 2600 literes csomagtérnek örülhetünk.