Nem erősebb vagy gyorsabb, hanem kezelhetőbb lett a Bugatti új modellje.
A – természetesen – 40 példányban készülő Divo nem lett erősebb vagy gyorsabb a műszaki alapját adó Chiron-nál, de észrevehetően átszabták a burkolatát, más a kormány- és futóműve, de ami a legfontosabb: ha lehet, még vadabbul néz ki, mint az alapját adó modell. Nem tudni, hogy a gyakorlatban hányan használják ki kanyarokban az 1500 lóerős, 8 literes, W16-os (Chiron) motorral szerelt négyturbós „járművel” elérhető, 1,6g-s oldalgyorsulást, vagy a 380 km/órára korlátozott (!) végsebességet. Ezt attól a 40 vevőtől kell majd megkérdezni, akik szinte a bejelentés pillanatában lecsaptak a kocsikra, és azonnal, boldogan kifizették az átszámítva 1,6 milliárd forintos vételárat.