Nemrég jelentették be ugyanis, hogy az ázsiai országban fogják gyártani az ATS-L-t, már jó ideje kínai munkások állítják össze az XTS-t, most pedig az SRX követező generációja kerülhet kínai gyárba.
Nem lenne meglepő a gyártónak ez a húzása, ugyanis a Cadillac SRX eladásai szárnyalnak Kínában: az év első hat hónapjában 23 százalékos növekedést regisztráltak az előző évi eladásokhoz képest. Ez azt jelenti, hogy fél év alatt 14 496 SRX-et adtak el az ázsiai országban. Az amerikai luxusmárka az első félévben 33 760 autót adott el a szóban forgó országban - ezek 40 százaléka pedig SRX típusú volt. Az eladási adatok hihetetlen növekedést mutatnak Kínában a Cadillac-ek iránt: 2013 és 2014 első hat hónapját összehasonlítva az idei növekedés 72 százalékos!
Jelenleg az SRX-et a General Motors Mexikóban gyártja és az egész világban árulja. Ám John Stadwick, a GM alelnöke kijelentette: a konszern vezető-tanácsának legutóbbi ülésén döntöttek az SRX gyártásának a kibővítése mellett. Az alelnök titokzatosan csak annyit mondott a Kínai gyártás kapcsán, hogy az országban az SRX sokkal versenyképesebb áron lenne eladható, ha helyben készülne. A gyártás megkezdéséről azonban még nincs információ.
Kínában igazán nagy a kereslet a szabadidő-autók iránt - ez 38 százalékkal nőtt 2014 első öt hónapjában, ami háromszoros növekedést jelent a piac átlagos autó-eladásainak növekedéséhez képest.