Érthető a Ford lépése, hiszen az európaiak a klasszikus autók közül a legjobban éppen a Ford Mustangra vágynak. Ez derül ki legalábbis egy autós portál, az Autoscout24 felméréséből, amelyen a Mustang 37 százalékkal végzett az élen.
Az AutoScout24 75 ezer fős felmérését német, osztrák, belga, holland, francia, olasz és spanyol internetezők töltötték ki. A felmérésben a második helyet a BMW M1 érte el, a szavazatok 20 százalékával, míg a Volkswagen Beetle 11 százalékot ért el.
A Ford azzal is igyekezett alátámasztani a szavazás hitelességét, hogy bejelentette, a Mustang Customizer alkalmazást már több mint 500.000 európai felhasználó töltötte le. Az okostelefonokon és tableteken futtatható alkalmazás segítségével a felhasználók megtervezhetik álmaik Mustangját, majd letölthetik háttérképként az autó fotóját.
Úgy tűnik tehát, a Ford valóban nyitott kapukat dönget Európában.