A bemutatásra váró autó dizájnja európai szemnek kellemesebb, ami nem véletlen: Európában tervezték és fejlesztették a járművet.
Az i20-as több olyan dizájnelemet is tartalmaz, ami az i30-ast juttatja eszünkbe: például a hatszögletű hűtőmaszkot, ami belefolyik a kétfunkciós, LED-es nappali menetfénnyel is rendelkező fényszórókba.
Az új i20-as új padlólemezre épült, amelynek hosszúsága 4035 mm, tengelytávja 2570 mm, tehát 45 mm-rel hosszabb, mint az előző generáció esetében. Emiatt a Hyundai nagy biztonsággal jelenti ki: ez az autó lesz a legtágasabb a kis kategóriás járművek között. A csomagtartó 326 literes befogadóképességű lesz.
Motorizálás szempontjából két dízel és három benzines erőforrással jelenik meg az autó - mindenik négyhengeres lesz és megfelelnek az Euro 6-os szabványoknak. A benzines motorok között lesz 1,25 literes - amelyből 75 és 84 lóerős verzió is rendelhető -, és lesz egy 1,4 literes, 100 lóerős verzió is. A dízelmotorok között megtaláljuk az 1,1 literes 75 lóerős verziót, illetve az 1,4 literes, 90 lóerős változatot is.
Akik pedig meg szeretnék venni az új i20-ast, nem kell sokat várjanak: a bemutatást követően már novemberben elkezdik az árusítását.