Még mindig szükség van a csúcskategóriás gépkocsikra. Mi sem bizonyítja jobban ezt a tényt, mint a száraz adatok: a McLaren mind a 375 méregdrága P1-es szuperautóját eladta, amit Európába szánt. Hiába tehát az átlagember számára felfoghatatlanul magas, 1,6 millió dolláros darabonkénti ár, hamar elkapkodták az európai piacon is.
Nem csak Európában volt ekkora sikere az angol márka P1-es modelljének: az Amerikába, Ázsiába és a Közel-Keletre szánt példányok már korábban elkeltek.
Hasonló sikere volt egyébként a Mclaren P1 nagy konkurensének számító, a Ferrari által gyártott LaFerrari-nak is, amelyből szintén eladták mind a 499 példányt, még mielőtt bemutatták volna a nagyközönség számára. Még a másfél millió dolláros ár sem tartotta vissza a vásárlókat attól, hogy hamar beszerezzék a csúcsmodellt.
A McLarennek természetesen nagyon jól jött a sikeres és gyors értékesítés, amellyel ismét bizonyította a brit autógyártó, hogy a top autómodellek között stabil a helye, a sok versenytárs ellenére is, és hatalmas presztízs egy ilyen modellt birtokolni.